شواهد کلام . جوینی . ومیراداماد . کبیر . معلم . اول . ومعلم . ثانی داود . میرباقری . وکشف الاسرار میبدی . وانجمن . سامویل بکت . وهنگامه . قاصیانی لو . وداریوش . شایگان . ومطهری . وشریعتی . وعبدالکریم سروش . وسقراط . وافلاطون . نطر اینکه . پیقمبر هستند . واینکه . قران خوابنامه پیامبر است .وباید . تعبیر شود . ونه . تفسیر . واینکه . تاویل . مخالف . است . با قران وحدیث . پیامبر . پس تاویل نوعی . بدعتی . است . واینکه احمد واعطی . تاویل می کند .یعنی ابات . قران . را تاویل می کند . که عبدالکریم . سروش . می گوید . قران باید .تعبیر سود . پیامبر خواب است . وخواب دیده . است .
شواهد کلام . جوینی . ومیراداماد . کبیر . معلم . اول . ومعلم . ثانی داود . میرباقری . وکشف الاسرار میبدی . وانجمن . سامویل بکت . وهنگامه . قاصیانی لو . وداریوش . شایگان . ومطهری . وشریعتی . وعبدالکریم سروش . وسقراط . وافلاطون . نطر اینکه . پیقمبر هستند . واینکه . قران خوابنامه پیامبر است .وباید . تعبیر شود . ونه . تفسیر . واینکه . تاویل . مخالف . است . با قران وحدیث . پیامبر . پس تاویل نوعی . بدعتی . است . واینکه احمد واعطی . تاویل می کند .یعنی ابات . قران . را تاویل می کند . که عبدالکریم . سروش . می گوید . قران باید .تعبیر سود . پیامبر خواب است . وخواب دیده . است .
شواهد کلام . جوینی . ومیراداماد . کبیر . معلم . اول . ومعلم . ثانی داود . میرباقری . وکشف الاسرار میبدی . وانجمن . سامویل بکت . وهنگامه . قاصیانی لو . وداریوش . شایگان . ومطهری . وشریعتی . وعبدالکریم سروش . وسقراط . وافلاطون . نطر اینکه . پیقمبر هستند . واینکه . قران خوابنامه پیامبر است .وباید . تعبیر شود . ونه . تفسیر . واینکه . تاویل . مخالف . است . با قران وحدیث . پیامبر . پس تاویل نوعی . بدعتی . است . واینکه احمد واعطی . تاویل می کند .یعنی ابات . قران . را تاویل می کند . که عبدالکریم . سروش . می گوید . قران باید .تعبیر سود . پیامبر خواب است . وخواب دیده . است .
شواهد کلام . جوینی . ومیراداماد . کبیر . معلم . اول . ومعلم . ثانی داود . میرباقری . وکشف الاسرار میبدی . وانجمن . سامویل بکت . وهنگامه . قاصیانی لو . وداریوش . شایگان . ومطهری . وشریعتی . وعبدالکریم سروش . وسقراط . وافلاطون . نطر اینکه . پیقمبر هستند . واینکه . قران خوابنامه پیامبر است .وباید . تعبیر شود . ونه . تفسیر . واینکه . تاویل . مخالف . است . با قران وحدیث . پیامبر . پس تاویل نوعی . بدعتی . است . واینکه احمد واعطی . تاویل می کند .یعنی ابات . قران . را تاویل می کند . که عبدالکریم . سروش . می گوید . قران باید .تعبیر سود . پیامبر خواب است . وخواب دیده . است .
شواهد کلام . جوینی . ومیراداماد . کبیر . معلم . اول . ومعلم . ثانی داود . میرباقری . وکشف الاسرار میبدی . وانجمن . سامویل بکت . وهنگامه . قاصیانی لو . وداریوش . شایگان . ومطهری . وشریعتی . وعبدالکریم سروش . وسقراط . وافلاطون . نطر اینکه . پیقمبر هستند . واینکه . قران خوابنامه پیامبر است .وباید . تعبیر شود . ونه . تفسیر . واینکه . تاویل . مخالف . است . با قران وحدیث . پیامبر . پس تاویل نوعی . بدعتی . است . واینکه احمد واعطی . تاویل می کند .یعنی ابات . قران . را تاویل می کند . که عبدالکریم . سروش . می گوید . قران باید .تعبیر سود . پیامبر خواب است . وخواب دیده . است .